E atât de fragilă fericirea

Aud mereu expresia asta la oameni ”aștept să răsară soarele și în viața mea” –  tu crezi că, dacă stai și aștepți ca prostul  vestita ”fericire”  vine? Poți să aștepți și 100 de ani, dacă nu faci nimic să mergi către ea, degeaba. Fericirea se munceste,se plantează și i se scot roadele!

Fericirea este HANDMADE.  De ce vrei tu să aștepti ca ea, fericirea, să fie doar o întâmplare in viața ta?

E drept că nici nu poți fi fericit doar așa, că  vrei tu să fii. Si fericirea nici nu exista pur si simplu, nu vine așa, ca o ploaie caldă de vară.

cum gustă oamenii fericirea? ce e fericirea? eu zic  că n-o simți decât atunci când ai așteptat-o mult timp,când tânjeai și plângeai după un gram din ea, atunci simți tu fericirea…

Simt că aștept prea mult și o fac degeaba, pentru că o viață lăsată prea mult așteptată nu se numește viață… .

Oamenii nu plâng pentru că sunt prea slabi. Ei plâng pentru că au fost puternici prea mult timp. Au fost momente în care îmi pierdusem motivația,nu voiam să fac nimic și eram într-o stare de depresie adâncă , mă simțeam moartă, o moartă vie ce își aștepta învierea , un copil ce aștepta să îi vină fericirea în viață…Mă consumam mereu din lucruri prostești, mă interesam mereu ce cred alții despre mine încât am uitat să mă gândesc la ce cred eu despre mine… Mă influențau vorbele ”rele” din jur și mă consumam mai tot timpul degeaba. Acum sunt de parere că nu are rost să-ti faci griji despre ce gândesc alți oameni. În general, marea majoritate a oamenilor nu-și folosesc creierul prea des…! Poate ca si din această cauză eu nu regret nimic din ceea ce am facut, pentru ca intr-un anumit moment a fost exact ceea ce mi-am dorit!Imagine

Publicat de

Un Altfel De Blog'

Nu sunt decât un om ca toți ceilalți ce-și caută fericirea. Vă invit să faceți un popas și să-mi descoperiți Fericirea : SCRISUL

Lasă un răspuns

