Viața ca un Bal Mascat

Ce s-ar întâmpla dacă într-o zi ne-am da toți măștile jos?

Dacă am putea să spunem tot ce ne apasă persoanei respective?

Dacă ne-am putea dezgolii sufletul de sentimente?

Fără măștile pe care ni le punem zi de zi viața noastră nu ar mai fi la fel. Viața e simplă , dar noi vrem s-o complicăm al naibii de mult. Zi de zi purtăm măști, ne ascundem sentimentele,stările în zâmbete false și râsete

Nu cred că există un om fără să poarte o mască  și asta pentru că vrem să fim plăcuți de cei din jur sau, în unele cazuri vrem să impunem respect .Indiferent de motiv toți purtăm cel puțin o mască

Ma chinuie ideea măștilor pentru că trăiesc și mă pierd zilnic printre prea multe.

Ni le punem zilnic,în fiecare zi avem câteva zeci de măști Pe cele ale iubirii, pe cele ale curajului, pe cele ale colegului care iți zâmbește amabil în spatele clasei în timp ce în gândurile lui te-a dat d**cu, pe cele ale fericirii, pe cele ale omului care nu este niciodată învins, pe cele ale femeii care poate întotdeauna mai mult decât atât. Peste tot aparențe…Peste tot măști.. Nimeni nu mai umblă în zilele de astăzi cu sufletul pe chip. Ni-l afișăm rar, doar în puține momente, pure si speciale, când constiința îți țipă că până aici i-a fost. Că i-a ajuns.

Imagine

Ce s-ar întâmpla dacă ne-am putea da toți măștile jos pentru o zi?

Oare nu am fi mai fericiți?

Publicat de

Un Altfel De Blog'

Nu sunt decât un om ca toți ceilalți ce-și caută fericirea. Vă invit să faceți un popas și să-mi descoperiți Fericirea : SCRISUL

Lasă un răspuns

