Un gând aproape de miezul nopții

Avem doar o viață și de cele mai multe ori o petrecem așteptând. Așteptăm microbuzul, așteptăm primul salariu, așteptăm căldura, așteptăm ninsoarea, așteptăm un telefon, așteptăm un mesaj, așteptăm un ”bună dimineața” . Îl aștept pe EL. O aștepți pe EA

Ne învârtim într-un cerc absurd numit ”așteptare” . Așadar, așteptăm și trăim în fiecare zi mai mult sau mai putin spectaculos, mai mult sau mai putin imprevizibil. Însă o facem. În fiecare zi.

M-am întrebat mereu, îndrăgostită fiind, cum apare iubirea. Recunosc, nu am reușit să afllu încă răspunsul, nu am trăit încă ”marea iubire”. Am întrebat în stânga și-n dreapta în speranța că voi afla răspunsul din poveștile altora.Tot ce am putut afla sunt niște părți din ea. Pentru mine iubirea e cel mai fragil și gingaș sentiment. E acel sentiment ce te poate înălța sau doborî, depinde cum îl iei.

Și știu că în multe cazuri sunt cel mai naiv copil şi uneori mă simt lăsată în urmă de anumiți oameni care pleacă și iau cu ei părţi din mine. Însă atunci când e vorba de iubire, de cele mai multe ori nu mă înşel…

Te-am căutat pe tine printre  îmbrățișări străine, printre sărutări furate ,am vrut să-ți dau un sens.Te caut în fiecare zi printre anumiți oameni, crezând că dau de tine. Dar nu apari. Când o să apari?Te caut printre atâtea fețe străine. Te aștept de atâtea zile că simt că-mi dispare și ultima speranță,și ea moare odată cu miile de speranțe adunate în zadar.  M-a cuprins o resemnare. Oare sunt eu? Oare m-am pierdut din nou? Iar nu mai știu încotro să mă-ndrept

 – De ce încă îl mai aștepți?

-Pentru că știu că o să vină

-Și dacă nu o să vină?

– O să-l aștept în continuare !

Te aștept pe tine, dragul meu. Toată viața nu am făcut decât să te aștept pe tine.  Ce îmi mai rămâne de făcut?

Știu că trebuie să vii pentru că am nevoie de cineva ca tine…

 

Imagine

Publicat de

Un Altfel De Blog'

Nu sunt decât un om ca toți ceilalți ce-și caută fericirea. Vă invit să faceți un popas și să-mi descoperiți Fericirea : SCRISUL

Lasă un răspuns

