Nu pot lupta cu proprii demoni. Ei știu să câștige

Singurii demoni cu care trebuie să luptăm sunt cei dinlăuntrul nostru.

Noi suntem proprii noștrii demoni ,  ne facem rău cu propriile arme. tumblr_mn0brnc5xp1qghwxto1_500

Ai avut vreodată starea aia în care nu ai chef să citești , să dormi, să te uiți la televizor sau să faci ceva în general? Starea aia în care ai senzația că nu exiști ? Când ești obosit și nu poți dormi …Genul de oboseală pe care somnul n-o poate rezolva?

Toți am avut în anumite momente un război cu noi înșine. Câteodată asta ne face mai puternici sau ne poate distruge.

Și mă întreb în continuare.. oare câți oameni e nevoie să fii  ca să te găsești pe tine însuți?

Mereu am fost o fire contradictorie. Mi-a fost frică să mă apropii de cineva și în acelaș timp mi-a fost frică să fiu singură.

Aș vrea să fiu altă persoană dar nu pot. Mereu mă confrunt cu ființe atât de diferite înăuntrul meu încât îmi confund personalitățile.Ajung să am dublă personalitate,să nu știu care e mai bună.

Nu pot să-mi omor demonii dinăuntrul meu , ei știu să supraviețuiască .

Se hrănesc cu tristețile mele. Mă lovesc singură cu propriile arme. Îi aud râzând și batjocorând dinăuntru. Aș vrea să-i gonesc , să-i fac loc fericirii în viață

Nimeni nu a măsurat niciodată, nici măcar poeții câte poate îndura o inimă.

Imagine

Și mie parcă mi-e dor de ceea ce n-am avut niciodată!

Publicat de

Un Altfel De Blog'

Nu sunt decât un om ca toți ceilalți ce-și caută fericirea. Vă invit să faceți un popas și să-mi descoperiți Fericirea : SCRISUL

3 gânduri despre „Nu pot lupta cu proprii demoni. Ei știu să câștige”

Lasă un răspuns

