Aparențele înșeală

”Îl vezi pe tipul ăla cu tatuaj și cu cercel în nas  ?? Este medic și a salvat multe vieți

Îl vezi pe omul acela îmbrăcat în doctor ,zâmbind și părând blând de acolo? În viața reală face trafic de droguri  ”

Imagine

Așa zisele prime impresii (si nu de putine ori) pot fi eronate.
Suntem mereu tentati să punem etichete aiurea la prima vedere.

Am întâlnit oameni minunați ce se ascund după chipuri dure și oameni duri ce se ascund după chipuri blânde, zâmbitoare.

Tatăl meu  îmi spunea mereu : ”frumusețea e trecătoare, însă cea interioară e eternă”  . I-am ascultat cuvintele, I le-am înțeles și am aplicat motto-ul ăsta în viață.

Mă fascinează oamenii frumoși sufletește,cei care oferă fără să aștepte nimic în schimb, care te încurajează să mergi mai departe, cei  care îți zâmbesc prietenește,  chiar dacă sunt din ce în ce mai puțini.  Mereu am apreciat interiorul mai mult decât exteriorul la un om. Caracterul spune cele mai multe despre un om, nu haina pe care o îmbracă

Și cât e de frumos ca în ziua de astăzi cineva să se îndrăgostească de sufletul tău.

Publicat de

Un Altfel De Blog'

Nu sunt decât un om ca toți ceilalți ce-și caută fericirea. Vă invit să faceți un popas și să-mi descoperiți Fericirea : SCRISUL

Lasă un răspuns

