Nu avem prieteni. Doar cunoștințe

Și de câte ori nu ne-am întrebat dacă prietenii ne sunt chiar prieteni, dacă se bucură de fericirea noastră , dacă sunt supărați de tristețea noastră.

De multe ori m-am lăsat păcălită de așa zisele prietenii și de cele mai multe ori am rămas dezamăgită

Am ajuns în stadiul în care să-mi dau seama că e mai bine să fii singur, să nu spui nimănui ce te doare pentru că mai devreme sau mai târziu toți se vor bucura de durerea ta

Desigur, mai sunt și excepțiile. Am găsit în lume oameni mai săritori,mai grijulii şi mai calzi decât anumiţi prieteni declaraţi.

Este foarte important să știm cine suntem cu adevărat, să ne știm atât calitățile cât și defectele și să nu lăsăm pe nimeni să ne modeleze după bunul plac.

La un moment dat în viață îți dai seama de anumite lucruri și singur și ajungi să te bazezi doar pe tine. Ajungi să înveți din propriile greșeli.

Viața mi-a arătat că familia e singurul punct de sprijin pe care te poți baza.

Un prieten adevărat nu te corectează în public, ci te ia deoparte și îți corectează greșelile

Un prieten adevărat nu te bârfește și nici nu-ți aruncă cuvinte grele

Un prieten adevărat te învață mereu de bine

Un prieten adevărat îți respectă deciziile, te sfătuiește în caz că actionezi greșit

De ce insistăm să ne petrecem timpul cu persoane care nu aduc nicio bucurie în viețile noastre? Oare ne-am obișnuit să  avem lângă noi oameni care să ne facă se ne simțim prost, oameni care profită de noi? De ce ne este atât de greu, nouă oamenilor să ne detașăm de lucrurile care ne fac rău? Și de ce acceptăm compania oamenilor care nu fac nimic altceva decât să ne tragă în jos?

Așadar, deschideți mai bine ochii să vedeți persoanele care sunt cu adevărat lângă voi!

Imagine

.

 

Publicat de

Un Altfel De Blog'

Nu sunt decât un om ca toți ceilalți ce-și caută fericirea. Vă invit să faceți un popas și să-mi descoperiți Fericirea : SCRISUL

Lasă un răspuns

