Nu-ți găsești fericirea în club. Ți-o găsești la bibliotecă

Nu știu voi, dar mie mi-au displăcut mereu bărbații care o ard mereu prin cluburi. Nu m-au atras niciodată.

Genul ăla de bărbat care stă toată ziua cu sticla la gură și cu țigara aprinsă în mână? No, thanks

Mi se par mai atractivi cei ce stau la bibliotecă sau librărie câutându-și ceva să citească. Mi se par mai maturi și mai cultivați față de cei ce stau în club doar ca să agațe o fetișcană pentru o noapte.

Îmi plac bărbații frumoși spiritual, cei timizi, emotivi, cu o minte puternică și interesantă , și mai ales bărbații care mă fac să râd.

Nici o femeie inteligentă nu-și va alege un bărbat care să o facă să sufere. O femeie care se respectă și are onoare nu își va irosi timpul , nopțile sau frumusețea așteptând un bărbat care nu face altceva decât să o numească un ”număr”în plus în agendă

Am apreciat inteligența la un bărbat, mai mult decât frumusețea exterioară,deși, trebuie să recunosc că și frumusețea exterioară e importantă. Totuși , nu poți sta cu cineva doar pentru că e frumos.

E ca și cum ai fi atras de o copertă  pe care o deschizi și, într-un final îți dai seama că are doar pagini goale

Un bărbat care citește e capabil să-ți ofere lumea, e capabil să-ți arate toate tainele sufletului său.

Imagine

Așa că, fetelor, încetați să vă mai căutați alesul printr-un club de noapte, el poate că stă și vă așteaptă cu o carte în mână la bibliotecă .

 

Cu drag,

Casiana Tarita

Publicat de

Un Altfel De Blog'

Nu sunt decât un om ca toți ceilalți ce-și caută fericirea. Vă invit să faceți un popas și să-mi descoperiți Fericirea : SCRISUL

Lasă un răspuns

