De nedefinit

Am decis să scriu câteva rânduri pentru toate dimineţile și nopțile
în care sufletul mi-era pustiu,

Am decis  să scriu despre nopțile triste

pe care le-am irosit gândindu-mă la tine.

Nopțile în care am învățat să sufăr în tăcere

    și să plâng în întuneric.

Despre diminețile în care lacrimile se transformau în zâmbete străine.

Nopțile în care mi-am analizat sufletul din toate unghiurile posibile

       căutând o fărâmă ca să te scot din el… 

Nopțile în care am fost incapabilă să vorbesc și să scriu,

fiind prea nefericită ca să alung cuvintele din mine.

Iar mă pierd în trecut. Și nu-mi mai aduc aminte de mine 

Te-am așteptat. Nu ai venit . E târziu

Imagine

 

Și totuși, a trebuit să sufăr ca să gust fericirea.

A trebuit să mă pierd pe mine ca într-un final să mă regăsesc.

 

Publicat de

Un Altfel De Blog'

Nu sunt decât un om ca toți ceilalți ce-și caută fericirea. Vă invit să faceți un popas și să-mi descoperiți Fericirea : SCRISUL

Lasă un răspuns

