Care-i baiul?

Mă deprimă oamenii fericiți,îmi amintesc cât sunt eu de nefericită.

De ce?

Pentru că eu însumi sunt o persoană tristă,  chiar dacă pe exterior par bine

Sunt ciudată . Cred că sunt cea mai complicată persoană din lume.

Nu sunt stăpână niciodată pe sentimentele mele.

Mi-a plăcut mereu să mă rănesc, să țin în mine lucruri care îmi fac rău

tumblr_nbbxv5SbHH1sfaftvo1_1280

Oare când o să vii? Poate când voi fi pregătită

Niciodată nu sunt pregătită de tine. Niciodată nu sunt pregătită de iubire , de un nou început.

Voi fi bine. Nu azi, poate mâine

Publicat de

Un Altfel De Blog'

Nu sunt decât un om ca toți ceilalți ce-și caută fericirea. Vă invit să faceți un popas și să-mi descoperiți Fericirea : SCRISUL

3 gânduri despre „Care-i baiul?”

Lasă un răspuns

