Mergi mai departe!

După o veste rea mereu vine o veste bună.
După ploaie mereu va ieși soarele.
În ultimul timp nu mi-au lipsit din viață dezamăgirile

Poate că nu ar trebui să am atât de multe așteptări de la unii oameni.
Așteptările multe duc la cele mai multe dezamăgiri.

tumblr_n3n4b3VDYH1qez43mo1_500

M-am îmbrăcat, m-am aranjat , m-am machiat cel mai frumos posibil ca să-ți arăt ce pierzi !
Mi-am pus rochia cea mai frumoasă, cerceii cei mai deosebiți ,colierul cel mai elegant și am ieșit din casă.

Vremea era deosebită, un soare de Noiembrie îmi mângăia ușor fața ,vântul îmi batea în urechi ca o frumoasă melodie.Avea să fie o zi frumoasă… Cum e proverbul ăla ”Arăți bine, te simți bine”….Chiar dacă nu prea ai motive ca să te simți bine… Desigur că am făcut cele mai multe cuceriri în ziua aia
Când m-ai văzut am observat la tine un ușor tremur , o mare tristețe. Ca și cum ai avea cel mai mare regret al vieții tale. Mi-ai zis un ”Bună” ofilit , iar eu ți-am răspuns cu un zâmbet pe măsură .

După ce am plecat încă îți simțeam privirea ațintită spre mine!
Te vedeam că regreți din toată inima că m-ai lăsat să plec. . .

Nu sunt genul de femeie care după o întâmplare de asta stă și suferă, uitându-se la filme de dragoste și plângând!
Sunt genul care te face să regreți că m-ai rănit , că ai renunțat la mine !Sunt cea care mereu are de spus ultimul cuvânt
Am învățat să cred din nou în mine. Să mă completez. Să mă fac întreagă.

Publicat de

Un Altfel De Blog'

Nu sunt decât un om ca toți ceilalți ce-și caută fericirea. Vă invit să faceți un popas și să-mi descoperiți Fericirea : SCRISUL

3 gânduri despre „Mergi mai departe!”

  1. „Nu sunt genul de femeie care după o întâmplare de asta stă și suferă, uitându-se la filme de dragoste și plângând!
    Sunt genul care te face să regreți că m-ai rănit , că ai renunțat la mine !Sunt cea care mereu are de spus ultimul cuvânt.” Asa si eu:))

    Dar mereu m-am gandit ca felul asta al nostru, al fetelor, de a le arata „ce pierd” e asa prostesc si imatur…mereu m-am intrebat daca lor le pasa macar putin. Nu cred ca o fac. Cred ca, daca de exemplu si-a batut joc un baiat de o fata, iar dupa ce o lasa, o vede mai aranjata ca oricand, are o mare satisfactie. Fata ii arata astfel cat a fost el de important, absolut tot ce poarta in momentul acela, de la haine pana la zambet, un zambet fortat probabil, ii spun lui cat de tare a reusit sa o marcheze si ii garanteaza faptul ca ea nu il va uita prea curand. stii ce zic? nu crezi ca e asa?

    Apreciază

  2. După mai multe dezamăgiri, femeile fie sunt „la pământ”, fie sunt motivate să meargă mai departe…
    De cele mai multe ori aleg să se schimbe: își schimbă look-ul sau comportamentul.. Cred că amândouă sunt benefice pentru unele femei..

    Schimbările sunt pentru noi, nu pentru cel ce ne-a dezamăgit…de cele mai multe ori vrem să ne dovedim că merităm mai mult, că suntem mai puternice 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

