De vorbă cu Dumnezeu

-Nu mă mai doare singurătatea… Acum am ajuns să mă bucur de ea! Ai mai auzit așa ceva, Doamne ?! Un om care să se bucure de singurătate?

-Draga mea… atât tristețea cât și singurătatea sunt cea mai grea povară pe care o poate îndura un suflet omenesc. Nu i le dau oricui, doar oamenilor pe care vreau să-i fac mai puternici, acei oameni pe care îi iubesc și îi admir! Nu spun că pe ceilalți nu îi iubesc îndeajuns, dar , vezi tu , acești oameni ca tine sunt niște suflete pure, sincere. Sufletele triste sunt cele mai pure…Pentru acești oameni am ceva pus deoparte

-În  încercarea noastră de a ne masca tristețea ne rănim mai mult, ne închidem în noi. Devenim niște persoane mai reci, încercăm să ne astupăm problemele cu țigări ,alcool ,muzică, sau orice altceva ca să uităm pentru câteva minute de ele. Ce putem face?

-Problemele sunt precum un pahar cu apă pe care îl ții în mână…. Dacă iei un pahar și îl ții pentru o secundă ți se va părea ușor, dar dacă îl ții mai multe ore o să ți se pară foarte greu, aproape te paralizează !

Stresul și grijile din viață este ca acel pahar cu apă. Dacă te gândești la ele pentru câteva secunde nu se întâmplă nimic, dar dacă te gândești la ele pentru mai mult timp o să înceapă să te doară, devine insuportabil.

Să-ți amintești mereu să pui paharul jos!

Am înțeles… Am învățat că pentru a fi fericit trebuie să ne lăsăm grijile deoparte ….Să lași în urmă lucrurile ce te rănesc și să te îndrepți spre cele ce te fac fericit. Să te accepți pe  tine însuți cu toate imperfecțiunile și cu toate stările rele, apoi să te regăsești Și sunt conștientă că mai am multe de învățat…

-Ce ai mai învățat până acum?

-Că toți te rănesc la un moment-dat…unii chiar fără să vrea, unora chiar le pasă de tine și încearcă să repare… Și am mai învățat ceva…. Când simt că nu mai pot , mă opresc undeva și mă uit la cer, și îți mulțumesc Ție Doamne că trăiesc.. Pentru că nu mulți au șansa să privească cerul de jostumblr_ne8hbkG46b1sifa6co1_400-horz

Publicat de

Un Altfel De Blog'

Nu sunt decât un om ca toți ceilalți ce-și caută fericirea. Vă invit să faceți un popas și să-mi descoperiți Fericirea : SCRISUL

6 gânduri despre „De vorbă cu Dumnezeu”

  1. Singuratatea este impusa, insa exista acea singuratate a reculegerii, a contemplatiei, meditativa, care este asumata , este vorba de solitudine.
    Nu trebuie sa fugim de tristete, de realitate, trebuie s-o CONSTIENTIZAM si asta nu este masochism, este asumare. Daca nu vom lasa ca ceea ce ne intristeaza, ca ceea ce ne nemultumeste sa se manifeste, sa INTELEGEM cauzele acestora, ne vom „strecura”, le vom evita refugiindu-ne in vise iluzorii, amplificand raul, adica gunoiul bagat sub presul subconstientului, gunoi ce va defula.
    Fericirea nu inseamna fuga din fata nefericirii, inseamna intelegerea cauzelor nefericirii si vom vedea ca acestea poarta un singur nume CONFLICT generat de EGOISM. Este vorba o mare lipsa, de lipsa IUBIRII.
    Faci bine ca te mai opresti, dar nu privi in sus…priveste in tine, acolo este si cerul si D-zeu…

    Apreciază

Lasă un răspuns

