Încă o povestioară

tumblr_nepvnlVr4S1qekazso1_1280

Curând am întâlnit o bătrânică în drum spre casă, drumul a durat cam 6 ore aşa că am avut timp de poveşti. Prima dată când a început să mă bage în seamă am crezut că-i puțin nebună,deoarece vorbea absolut tot ce-i trecea prin minte, eram ca o ascultătoare mai veche. Ca să vezi că primele impresii sunt mereu eronate, am catalogat-o prima dată ca o femeie confuză și nebună, dar ascultând-o mai atent și mai îndelungat mi-am dat seama că nu e chiar așa.

Am învățat multe lucruri în acea zi de la bătrânică, mi-a povestit toată viața ei tumultoasă,  mi-a descris toate bisericile și mânăstirile, precum și poveștile sacre ale locurilor sfinte. Am învățat despre toți sfinții și am aflat anumite povești de viața de ale ei. Viața bătrânicii constă doar în mersul la biserică și în Dumnezeu, toată viața ei ajungând să și-o închine la  Marele Creator al lumii .A ascultat de acesta ajungând o persoană foarte liniștită și deosebită, însă învățăturile despre religie nu sunt singurele pe care mi le-a dat în grjă.

Mi-a povestit că ura poate fi o pedică foarte grea în realizarea personală,cu cât ținem mai multă ură în noi cu atât ne îndepărtăm mai mult de noi .

Persoanele sunt puse de Dumnezeu în calea noastră pentru a ne forma ,așa și cum unele suferințe ne sunt date pentru a ne ridica. Desigur că știam lucrurile acestea, dar am simțit așa o împlinire sufletească când am auzit aceste cuvinte de la ea, ca și cum mi le-a zis ca să mi le reamintească iar și iar . M-am bucurat când am văzut-o cu câtă încântare și bucurie reușea să-mi zică poveștirile ei de viață și cele din lumea religioasă. A fost o experiență plăcută care m-a învățat mai multe lucruri decât mi-aș putea imagina vreodată.

Încep să cred că unii oameni ne sunt dați in cale pentru a ne învăța niște lucruri extraordinare, întâlnirea cu ei nefiind întâmplătoare. 

Publicat de

Un Altfel De Blog'

Nu sunt decât un om ca toți ceilalți ce-și caută fericirea. Vă invit să faceți un popas și să-mi descoperiți Fericirea : SCRISUL

2 gânduri despre „Încă o povestioară”

  1. Nimic nu este intamplator…dar fara sa vreau sa te dezamagesc, dupa parerea mea, o viata petrecuta in „umbra” vreunui D-zeu sau altui D-zeu…este o viata irosita. Viata nu poate fi traita decat in lumina, in cat mai multa lumina si asta nu poate fi gasita decat in propriul suflet. D-zeu, asa cum il concep oamenii…este o iluzie, este drept bine pusa in scena de cultele religioase.Oamenii se nasc infiniti…dar putini mor astfel.

    Apreciază

Lasă un răspuns

