Începuturi

De multe ori m-am găsit plimbându-mă

printre străzi necunoscute,

habar n-având unde mă aflu

sau ce oră e.

Viața mă lovește și eu râd

Mereu am avut plăcerea de a mă distruge singură,

asta pentru ca ceilalti sa nu o facă

M-am întrebat  mereu de unde am atâta sete de suferință

Simt cum îmi place să fiu sfârmată în bucățele

doar din plăcerea absolută în a mă reconstrui singură

bucățică cu bucățică

tumblr_n4m56hWOUO1qeeqaho1_500

Câteodată e bine să stai și să privești natura,

să lași pământul de sub picioare să te vindece

Publicat de

Un Altfel De Blog'

Nu sunt decât un om ca toți ceilalți ce-și caută fericirea. Vă invit să faceți un popas și să-mi descoperiți Fericirea : SCRISUL

Lasă un răspuns

